Subject: FW: Mäeotsa biopuhastisüsteem
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 08:07:38 +0200

From: Taavi Tuisk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 18, 2025 10:35 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Mäeotsa biopuhastisüsteem

Tere

Olen projekteerinud Mäeotsa kinnistule (66801:001:1392), Kuku küla, Rapla 
vald, biopuhastisüsteemi. Kuna naaberkinnistu Tammesalu lasi endale just 
mõni hetk tagasi projekteerida puurkaevu (ilma Mäeotsa kinnistu omaniku 
kooskõlastuseta), siis kas on võimalik paigaldada biopuhasti imbväljak 
(imbtunnelid 3x 1160x800x490mm) riigitee 15 Tallinn-Rapla-Türi 30m 
teekaitsevööndisse? Tänu naaberkinnistu puurkaevu asukohale ei ole võimalik 
meil enam imbväljakut teekaitsevööndist välja jätta, sest muidu ei anna 
välja puurkaevu-imbväljaku vaheline kaugus 60m.

Saadan manusega joonised imbväljakusüsteemi lahendusest ja kas on võimalik 
saada Transpordiameti kooskõlastust antud lahendusele?

Lugupidamisega,

Taavi Tuisk

Mereno Ehitus OÜ

Projektijuht

518 8987

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.